Kaczuszki LullaLove - dla mnie hit!

Nie od dziś miałam dylemat jakie zabawki do kąpania kupić mojemu dziecku.

Po aferze z grzybem w plastikowych i gumowych zabawkach stwierdziłam, że najlepiej zaufać sprawdzonej marce i sprawdzonym produktom!

Tak oto wybrałam Lullalove kaczuszki, które są super alternatywą dla typowej kaczek do kąpieli!

Dlaczego Lullalove?

Royal Duck – kaczuszka z naturalnego kauczuku!
Klasyczne kaczuszki w królewskiej odsłonie. Wykonane ręcznie naturalnego kauczuku.  Przeznaczona dla niemowląt, dzieci i dorosłych. Niezastąpiony kompan codziennych zabaw oraz piękny produkt kolekcjonerski. Nie zawiera substancji szkodliwych. Z uwagi na ręczne wykonywanie, kaczuszki mogą różnie utrzymywać się na wodzie.

 A jak kaczka sprawdza się u nas?

Doskonale! Jest mięciutka, milutka i przyjemna w dotyku :) Mój maluch je uwielbia - gryźć, przytulać i rzucać nimi podczas kąpieli! 



 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Życie z bobaskiem , Blogger